20 de juny 2008

MORI EUROPA!

"El Parlament Europeu dóna avui el sí definitiu a la llei per expulsar sensepapers.
Populars i liberals imposaran el vistiplau a la directiva que permet internar fins a 18 mesos immigrants clandestins. Els repatriats no podran tornar a la UE en cinc anys..." (Diari Avui)

"La Unió Europea tira pel dret. Els membres de la UE reunits a Brussel·les han arribat a un principi d'acord per continuar el procés de ratificació del Tractat de Lisboa malgrat el "no" al referèndum irlandès." (www.3cat24.cat)

"Europa niega el visado al grupo congoleño Konono n° 1. El grupo congoleño Konono n°1 no actuará hoy en el Sónar porque sus integrantes no han podido obtener el visado para entrar en la Unión Europea (UE). La actuación formaba parte de una gira de 23 conciertos en diferentes países europeos, de los que ya se han tenido que suspender seis. En un comunicado, los responsables del Sónar aseguraron que los componentes de Konono n° 1 llevan más de un mes "bloqueados" en Kinshasa sin poder viajar a Europa, "mientras los cuerpos diplomáticos británicos, franceses, belgas y suecos son incapaces de atender los trámites necesarios" para otorgarles el visado." (El Periódico)

"La UE aprueba la directiva que permite una semana laboral de 60 horas. De la mano de Berlusconi y Sarkozy, Europa se dispone a asestar un duro golpe al derecho social poniendo fin a la jornada laboral máxima de 48 horas semanales aprobada por la Organización Internacional de Trabajadores en el año 1917.Los ministros de Trabajo de la Unión Europea aprobaron a primera hora de la madrugada de hoy en Luxemburgo la propuesta de la presidencia eslovena que permitirá elevar la semana laboral vigente, de 48 horas, hasta 60 en casos generales y 65 para ciertos colectivos como los médicos." (El País)

EUROPA: VES-TE'N A LA MERDA!!

6 comentaris:

Tomás ha dit...

Jo també ho comentava fa poc. Estem mirant en la direcció equivocada: uns pocs ens hi fan mirar. On ens porta el nostre desig de competitivitat amb Orient, el salvatge i carcerari Orient? Maleït el dia que Nixon va obrir les relacions amb la Xina, doncs hauríem d'haver boicotejat els seus productes i aquells procedents de països esclavistes. Estan enfonsant el nostre Estat del Benestar amb el seu ideari. Si abans eren 40h i alguns treballaven 50h, ara fa angoixa pensar en les hores que s'hi poden dedicar a la supervivència. Resulta clar que aquesta negociació, més que una forma de legalitzar una il·legalitat coneguda, el que farà es obrir una via a una explotació cap al treballador encara més crua.

No havíem quedat que apropar les institucions al ciutadà, la descentralització, les feia més democràtiques, al temps que involucrava el ciutadà? N'hi ha coses que s'hi poden tractar a nivell europeu (tema medi ambient o energètic) i altres senzillament no. Fa pena escoltar les critiques a Irlanda, bàsicament per deixar expressar-se al poble. Quina colla de malparits que volen aprovar com sigui, allò que ningú entén i a sobre sense passar per referèndums, doncs ja no pintem una merda i n'hi ha coses que millor les decideixin uns pocs il·luminats.

Tomàs

Anònim ha dit...

Estem molt equivocats...només sento ràbia i un punt d'impotència que m'enganxa l'estómac...

Sergi ha dit...

Completament d'acord amb tú, Tomàs. Poc hi puc afagir.
enero, canalitza la ràbia, potser ens ajudi a trobar sortides, encara que siguin domèstiques.

Anònim ha dit...

Me cago en Satanás, que no os quepa ninguna duda, les plancha las camisas y las corbatas a todos estos hijos de la gran rata.

Noelia ha dit...

Sergi, pienso como tu que tenemos que canalizar la rabia para encontrar salidas. La primera tal vez, empezar a crear una fuerte oposicion neoliberal que reuna a todos los europeos, contra aquella parte de ellos que han votado la mayoria de los gobiernos de derechas que ahora estan en el poder. La construccion politica de Europa tiene que hacerse con nosotros, desde la articulacion de propuestas sociales y de acciones sociales que todos los HABITANTES en Europa, emprendan.

Sergi ha dit...

Tío Einar, o les plancha la ropa o está luchando contra ellos, que ya sabemos quién es el demonio para el Vaticano...
Gracias por tu comentario, Echos d'Amérique latine. ¿Acción es lo que necesitamos?, si, de esto ya se ha hablado en este blog. Para mi el gran problema es que la gente duerme, están delante del televisor, entretenidos...ahora llega una crisis, veremos si alguien se mueve tanto como para ver la final de la eurocopa.