04 de març 2009

HIPOCRESIA


La hipocresia del primer món en forma de noticia. Si el que s'explica és tal com s'explica , aleshores crec que sobren comentaris, que cadascú tregui les seves pròpies conclusions. Jo de moment us animaria a que piratejeu aquesta pel·lícula tant com pogueu, que no us gasteu un duro en ella, que la compreu als immigrants del top-manta que malviuen buscant un somni.
Raó: aquí.

6 comentaris:

Tomás ha dit...

Jo vaig trobar el film moralment reprovable. Ja sé sap que en temps de crisi el vulgar escapament és més tolerat, encara que sigui trepitjant realitats que caldria denunciar i no pas edulcorar. Qüestió de mercats a potenciar i esperances que explotar.

MBI ha dit...

X

Anònim ha dit...

si! ja ho havia llegit..i si! dona per rumiar...
de totes maners no tinc tots els elements per donar opinió!
;/

Sergi ha dit...

Esperem que el ressó que ha tingut la noticia serveixi per algua cosa en auqest cas particular, tot i que el problema de fons s'hi quedarà.

Anònim ha dit...

Pero es Cine-Jolibud-Industria-$$$$$, no es la casa de la caridad. ¿Qué esperábais?. Este niño en realidad nunca podrá ir a un concurso para hacerse millonario y si le toca no será el que se beneficie de ello. Pero claro, eso es lo que explica la película ¿no?........Por cierto, las hadas buenas no existen.
¿hipocresía? Van Gogh murió en la p*** miseria.

Sergi ha dit...

Gracias por tu comentario Super, es otro punto de vista que agradezco aunque no esté en nada de acuerdo porque posiblemente esta postura de resignación, de aceptar que las cosas son así, son las que provocan cietro desprendimiento entre los que podrían, a parte de mandar un mensaje, hacer alguna cosita más que ganar dinero para ellos y aumentar su fama y prestigio