27 de desembre 2008

ANTONY AND THE JOHNSONS


Vull celebrar l'arribada del nou disc d'Antony & The Johnsons, "The Crying Light", amb un petit homenatge a aquest geni.
Serveixi aquesta maravellosa versió que va fer el mateix Antony del tema "Mysteries of Love", escrit per David Lynch i Angelo Badalamenti per a Blue Velvet.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Sempre ens hem de felicitar per algo nou de l'Antony, no li conec cap passa en fals, ni sol ni amb les seves col·laboracions...així que a disfrutar-ho, oi?

Anònim ha dit...

Té una veu...una sensibilitat i un ART aquest home..q és simplement MERAVELLòS!
(no sé quantes vegades he fet servir aquest adejectiu en aquest el teu blog...jajaja! em falten recursos estiñistics!)
Felíç entrada d'any!!

Sergi ha dit...

A disfrutar-lo al 100%, com sempre, enero!!
Feliç any nou, Ana...per cert, resulta que el mes d'abril, l'Antony ens visita, aish...

PAYMON ha dit...

Antony me emociona tanto como me cansa...pero supongo que eso es problema mío...además me jode mucho lo que se mueve a su alrededor, un tipo de gente, los conciertos en pabellones a precios de ciencia ficción, etc...

Anònim ha dit...

Bueno, es que a ti no t'agrae molt. Jo tampoc no l'escoltarie cada dia, però quan l'escolte m'emocione molt!! Estoy deseando escuchar el nuevo disco.

Eso sí, no acabo de entender como se ha puesto tanto de moda y me da mucha rabia que todo lo que le rodea parezca tan elitista, que sus conciertos valgan tanta pasta, uf, vaya, que no creo que pueda volver a permitirme ir a un concierto suyo. Lo disfrutaremos en la intimidad de nuestro equipo de música casero, ¿eh Sergi? Estoy de acuerdo contigo en que su música es sobretodo íntima, hummm

Sergi ha dit...

Exactamente, su música afecta lo más profundo, y como tal encontramos fuera de lugar tanta modernez entorno a su figura, aunque recordemos que sus colaboraciones han podido ayudar a eso (Cocorosie, Rufus Wainwright, Hercules & Love Affair...) Creo que lo mejor es valorar su música por si misma, siempre tendemos a ensalzar o menospreciar a los musicos por aquello que les rodea y eso creo que es un error.