09 d’octubre 2008

ABEL FERRARA

Aquest passat dilluns vaig tenir la sort de poder assistir a la projecció de "Chelsea on the rocks", documental d'Abel Ferrara sobre el mític Chelsea Hotel novaiorqués.


Al finalitzar la projecció, es va situar al mateix nivell que el públic i va demanar que li fessim preguntes. Per mi va ser un moment molt emotiu, tenia davant un dels directors que més m'ha impactat mai en una sala de cinema. Entre els seus títols, els meus preferits son "Bad Lieutenatnt", "The Addiction" i "The Funeral".
Si Woody Allen representa una cara de NY, Ferrara n'és l'altra, la fosca, la dura, la mítica...
Vull posar una escena esfereidora de "Bad Lieutenant" on veiem un monstruós Harvey Keitel en el seu millor paper.

10 comentaris:

ana ha dit...

Impressionant Keitel!!

enero ha dit...

Ferrara ens presenta sempre la sincera i cruel realitat de qui pertany a la part "desterrada" de la societat...Va ser genial tenir-lo davant i escoltar-lo

Sergi ha dit...

Si, va ser impressionant poder tenir-lo davant...un altre moment bonic a sumar.

Shangri-la ha dit...

Hola. Te invitamos a visitar nuestra revista sobre cine y literatura:

http://shangrilatextosaparte.blogspot.com/2008/09/shangri-la-n-6-mayo-agosto-2008.html

Un saludo.

Supersonic-Man ha dit...

Sabéis que recibió el premio de La Máquina del Tiempo y se la dejó olvidada en la barra del bar del hotel? Otros dicen que se la regaló a un eficiente camarero que no dejó de atender su exigente copa. El caso es que se quedó en Sitges.

Sergi ha dit...

Jajaja, no me extraña la anécdota. Viendo como usaba el sarcasmo para quejarse de lo poco que la organización habia valorado su película, y supongo que el hecho de proyectarse un lunes al mediodia fué una razón más de ello... el mercado manda, en los noventa lo hubieran proyectado en horas y días más importantes.

Sergi ha dit...

Me pasaré por vuestro blog, gente de Shangri-la, gracias por visitar el mio.

MBI ha dit...

Pero qué contenta estoy, de haber encontrado tu blog.
Y es que, hay blog que me devuelven la vida.
Dos entradas seguidas ...¡¡¡
Un primer saludo.

Sergi ha dit...

No dejará de sorprenderme el hecho de que haya gente desconocida que, no sólo pasa por este blog, sino que además dedica paalabras bonitas. Muchas gracias por ello MBI, devolveré sinceramente tus visitas a tus ventanas especiales ;)

PAYMON ha dit...

¿Soy el único que piensa que la organización de Sitges este año ha sido nefasta...?...Creo que el señor Ferrara me daría la razón...